برجسته ترین تعریف از سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) به اثربخشی هر چه بیشتر کسب و کارهای مشتری مدار مربوط می گردد. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سیستمی است که علاوه بر جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده مشتریان، به مدیریت سایرداده های شرکت نیز می پردازد و آنها را تنها دریک مکان ساخته و دسترسی آسان داده ای را مهیا می سازد. چنانچه هرکسب و کاری بتواند طبق سازماندهی و جریان کاری ارائه شده از سوی این نرم افزار به فعالیت بپردازد؛ در ادامه نیز قادر است بیشترین سود ممکن را از آنِ خود سازد. این مقاله به منظور آشنایی بیشتر با مفهوم نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان و مزایای حاصل از آن تقدیم شما همراهان گرامی می شود.
اما براستی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان چیست؟
هرچند بنظر می رسد که سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان قدمتی 30 ساله دارند؛ اما بدون شک باید گفت که اوج محبوبیت این سیستم ها طی دهه گذشته رقم خورده است و این محبوبیت به لطف رشد کسب و کارهای آنلاین و فعالیت در شبکه های اجتماعی حاصل شده است. یکی از مهمترین دلایلی که نشان می دهد نرم افزار CRM تا چه میزان می تواند در بازار امروزی مفید واقع شود، امکان مشاهده و کنترل خودکار فعالیت های مشتریان و جمع آوری داده ها بواسطه کانال های شبکه ای ارائه شده از سوی این برنامه می باشد. تیم های بازاریابی و فروش می توانند به تفسیر داده ای بپردازند و انرژی حاصل از آن را به منظور ایجاد استراتژی های خلاقانه تر هدایت کنند و رضایتمندی مشتریان را مهیا سازند و در نهایت منجر به افزایش درآمد نیز شوند.
.
. گزارش ساز( Report Generator)
تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 028844244
نرم افزار ERP و اهمیت آن در دوران شیوع
نرم افزار ERP؛ گره گشای کسب و کار شما
چالش های زنجیره تامین در نرم افزار ERP
مدیریت , ,مشتریان ,های ,management ,افزار ,با مشتریان , ,ارتباط با ,مدیریت ارتباط ,نرم افزار ,افزار مدیریت ارتباط
درباره این سایت